Historielaget hadde utsalg på Fokus før jul

Publisert av Lillian Mobæk den 18.12.22. Oppdatert 27.02.23.

Blaker og Sørum Historielag hadde utsalg på Fokus 19.12., 20.12. og 21.12., og der ble det solgt mange 2023-kalendere, og forskjellige bøker til svært gode priser. Flere nye medlemmer ble det også, og masse hyggelig prat. 😀 Kalenderen er nå utsolgt, og dialektboka «Da – men itte nå» også. Månedsbildene kan sees i Album.

Bildet over: Dag Winding-Sørensen (t.v.) og Helge Dannemark reklamerer godt for Historielagets bøker.

Det er fortsatt gode priser på bøker; bl.a. Sørum Bygdebok til kr 250 pr. stk. for bind 1-6, «Glomma gjennom Sørum – livet langs elva» til kr 150.

2023-kalenderen med fine gamle landbruksbilder ble også solgt på Frauna på Frogner, Norli bokhandel på Sørumsand, Historielagets hus på Nordli, Nylandveien 17, 1923 Sørum (onsdager kl. 11-14), og ved å kontakte en i styret. Men nå er hele kalender-opplaget solgt.

* Fra utsalget på Fokus

Helge Dannemark fikk ordnet plass til utsalget.  BSH utsalg på Fokus - med Helge Dannemark og Odd Mobæk.

* Se gode boktilbud her og i PDF-fil nedenfor.

Boktilbud

* Se oversikt over alle 7 bind av Sørum Bygdebok her og i PDF-fil nedenfor