Mange aktiviteter i Historielaget framover

Publisert av Lillian Mobæk den 11.01.22. Oppdatert 26.03.22.

Historielaget vil også i 2022 fortsette med åpne dører på Nordli, og det blir åpent der hver onsdag fra kl. 11-14. Det er også planlagt møter rundt omkring i bygda.

ONSDAGSÅPENT PÅ NORDLI

Styret vil fortsette med åpne dører på Nordli, og åpningstiden der blir onsdager kl. 11-14.

I Sørum-Speilet nr. 4-2021 står det at åpningstiden er annenhver onsdag, men styret har nå bestemt at det blir åpent hver onsdag, for dette er et populært møtested.

Vi setter pris på at medlemmer og andre interesserte stikker innom, slår av en prat, drikker litt kaffe, finner noe å lese i historielagets arkiv, kjøper bøker, eller kanskje rett og slett har lyst til å hjelpe til med noe.

MØTER FØRSTE HALVÅR 2022
Det er fortsatt noe usikre tider pga. smitteverntiltakene, men laget har satt av følgende møtedatoer:

* Onsdag 26. januar 2022 i Grendehuset, Frogner.  DESSVERRE AVLYST
Dit kommer Ingerid Havig og Jonas Strandbakken og forteller om sine opplevelser fra da de gikk pilegrimsleden fra Oslo til Trondheim i sommer.
Den ene er 71 år, den andre 33 år. En av dem tar med seg gitaren til Frogner.

* Torsdag 17. februar 2022 kl. 19:00 i BesteFarHuset, Blaker
Dette blir en fortellerkveld, samtidig som dialektboka fra Blaker «Da - men itte nå» blir nærmere presentert.

* ÅRSMØTE onsdag 30. mars 2022 kl. 19:00 på Frogner
Årsmøtet avholdes i auditoriet, Frogner skole og kultursenter. Årsmøtepapirer blir lagt ut på hjemmesiden.

HJERTELIG VELKOMMEN!

Følg også med i kalenderen på hjemmesiden som holdes løpende oppdatert med aktuelle aktiviteter.